Service Centrale Nederland

Safety doesn’t happen by accident

We believe in keeping you safe

 

Service Centrale Nederland B.V. is uw partner voor een veilig gevoel. Bezorgd zijn om uw veiligheid is onze taak en daar ligt onze expertise. U wordt simpelweg ontzorgd zodat u zich volledig kunt focussen op uw core business. Bij Service Centrale Nederland B.V. kunt u rekenen op een professionele, snelle en persoonlijke dienstverlening. Onze klanten – zowel particulier als zakelijk – kunnen hun pand met een gerust hart achterlaten.

Wat kunt u van Service Centrale Nederland B.V. verwachten?

  • Professionaliteit:
    wij zijn geoefend en gecertificeerd om u van een professionele dienstverlening te voorzien. Alle medewerkers van Service Centrale Nederland B.V. beschikken over de nodige expertise en vereiste opleidingen om u op een juiste manier te informeren bij een alarmmelding. We werken enkel samen met betrouwbare partners en erkende specialisten.
  • Snelle communicatie 24/24:
    Elke seconde telt bij een alarmmelding. Service Centrale Nederland B.V. staat dag en nacht garant voor een snelle en efficiënte communicatie. Bij een alarmmelding gaan we direct over tot de actie, die we van tevoren tot in de puntjes met u hebben afgestemd.
  • Persoonlijke service:
    Onze dienstverlening is klantgericht en volledig afgestemd op uw wensen.

Hallo, ik ben Daan de Louw, sales manager voor Service Centrale Nederland. Inmiddels ben ik al 10 jaar werkzaam in de beveiligingsbranche. Mijn expertise ligt bij de meldkamerdienstverlening. Wij zijn een officiële PAC (PAC140), goedgekeurd door het ministerie van veiligheid en justitie en jaarlijks gecontroleerd door de KIWA. Hierdoor zijn wij gerechtigd om de hulpdiensten in te schakelen bij een geverifieerd alarm.

Wanneer een klant interesse heeft in beveiliging, in welke vorm dan ook, is het van uiterst belang om exact te weten te komen wat de wensen en behoeften zijn van de klant. Een goed beveiligingsadvies kan je pas geven wanneer je weet wat de klant wenst. Allereerst dien je met je advies ervoor te zorgen dat de klant vertrouwen in je heeft en dat je ervoor zorgt dat de klant een veilig gevoel gaat krijgen. Op welke manier je dit dan gaat doen moet besproken worden. Er zijn talloze manieren om klanten te beveiligen dan wel een veilig gevoel te geven. Dit kan op basis van:

  • Alarmsysteem met meldkamerdienstverlening
  • Fysieke beveiliging door bijv. een surveillancedienst
  • Noodknop
  • Evenementenbeveiliging
  • Brandmeldinstallatie

Wij werken samen met tientallen partners door heel Nederland die verschillende diensten en producten leveren. Veel kunnen wij zelf, maar voor bepaalde zaken is een goede samenwerking met een partner noodzakelijk. Ieder zijn eigen expertise en door samenwerking kan je vaak de klant het best ontzorgen.

Overal in Nederland hebben wij partners die alarmsystemen volgens de Europese richtlijnen installeren. Deze kunnen dan gekoppeld worden aan onze meldkamer in Landgraaf. En onze centralisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw pand.

Tegenwoordig zien we steeds meer camera’s hangen in het veld. Om een perfecte beveiliging te kunnen aanbieden is het ook mogelijk om de camerabeelden door te melden naar onze meldkamer. Middels de beelden kunnen wij alarmen verifiëren en de beelden kunnen direct doorgezet worden naar de politie.

Tevens zijn wij zeer bedreven in teleservicedienstverlening. Wij kunnen voor uw bedrijf de achterwacht zijn op de tijden dat u gesloten bent maar toch bereikbaar wilt blijven voor uw (potentiele) klanten. Een gemist telefoontje kan een gemiste opdracht betekenen!

Dit was een kleine greep uit de mogelijkheden die wij bieden. Mijn passie is ervoor te zorgen dat de klant een veilig gevoel heeft.

Met vriendelijke groet,
Daan de Louw

SCN – Uw partner in Veiligheid
https://www.facebook.com/servicecentralenederland/

In de reeks met even voorstellen:
Debby Gransier, Bizz Imago
Susan Stijnen, Scheidingsspecialist en Mediator
Myra Fens, Life Coach

Reacties

reacties